شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه به دقت ملاحظه فرمایید.

تعاریف

فروشگاه: سایت lathegemstone.com (فروش دستگاه گوهرتراشی و تراش سنگ).

مشتری یا کاربر: شخصی که به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام کند.

روز کاری: روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می‌‏شوند.

 

شرایط و قوانین

  • ورود کاربران به سایت، هنگام استفاده از حساب شخصی و سایر خدمات ارائه شده در فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
  • کلیه خدمات فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • کاربر موظف به حفظ رمز عبور و نام کاربری خود می باشد و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز عبور انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربر است.
  • کاربر موظف است در هنگام ثبت سفارش، اطلاعات مورد نیاز فرم ثبت سفارش را با دقت تکمیل نماید. مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه و یا خلاف واقع، بر عهده شخص کاربر بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.
  • فروشگاه پس از تایید پرداخت سفارش کاربر (پرداخت الکترونیکی، کارت به کارت، پرداخت به حساب) ، در همان روز کاری و یا حداکثر تا 24 ساعت کاری اقدام به ارسال کالا می نماید.
  • همه مطالب در دسترس سایت فروشگاه، مانند متن، آرم، آیکون، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده سایت، جزئی از اموال فروشگاه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار این فروشگاه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این فروشگاه محفوظ می‏‌دارد.
  • اطلاعات کاربران (تلفن، ایمیل، آدرس و …) تنها برای ارائه خدمات فروشگاه به کاربران بوده و نزد فروشگاه محفوظ خواهد ماند.

 

(تاریخ آخرین تغییرات: 1396/03/02)